divendres, 25 de maig del 2012

La Rita és feminista?




Potser si, o potser no. No ho sé del cert.
De fet, el què no pot digerir son els homes competitius (jugant a les carreres en qualsevol aspecte de la seva vida), ni els cridaners (cridant a les portes del bar o quan parlen per telèfon mòbil...), ni els que escupen al terra cada mig minut ( per molt que copiïn als futbolistes), ni els que seuen al metro amb les cames obertes ocupant un seient i pico, ni els que s’afaiten el cap i es tatuen per semblar encara més agressius, ni els que brutegen ni els que tenen casa seva com una cort de porcs, i que vivint amb dones consideren que netejar el WC, escombrar, fregar, cuinar, no son cosa d’homes i no ho fan tot esperant que siguin elles les que finalment es decideixin. Tampoc li agraden els violents, ni els que es fan militars, ni els que violen dones o nens, ni els que maten... En realitat el què la Rita no suporta gens bé son els energúmens, les bèsties. I, per desgràcia, això exclou un munt d’homes. ( i també algunes dones eh?)
Rita ja no te ganes de fer arqueologia per trobar l’home sensible i delicat que potser habita dins de cada un d’ells...No. Ja no. Prefereix estar sola abans que perdre el seu temps intentant tolerar un energumen.
Rita creu que aquests masclets estúpids formen part d’un tros del món abocat a l’autodestrucció.
Que s’ha d’evolucionar cap una altra concepció de la masculinitat.
Sensibilitat, respecte, subtilesa, delicadesa, seran qualitats de l’home del futur. Els que no siguin així no serviran ni per a donants de semen,  ja que qualsevol dona lúcida no triaria mai un donant defectuós.
Si, de vegades Rita és una mica radical. L’altre dia quan varem quedar  li deia:
-Si jo t’entenc Rita, sé el que vols dir. Però és que al món hi ha de tot, tu pretens viure en un món pur, no tocat per la immundícia... i això és impossible! ... en canvi el què sí que és possible és que tu et fixis en tot el què no és així.. que desviïs la teva atenció cap a la bellesa...-
La conversa estava interessant. Vam  començar, com sempre, a divagar sobre teories filosòfiques, percepcions i alternatives...elevant-nos una mica del terrenal.
 Llavors va passar un home i va escopir un moc verdós a la vora de la seva sandàlia...Paciència!

10 comentaris:

Francesca ha dit...

Aaggggggggg, vist així...però no, no tots els homes són així d'animalots. N'hi ha diferents, de veritat. Oi, Pater? Veí? :)

parèntesi ha dit...

Si, sot d'aquests oi?

parèntesi ha dit...

vull dir sort :S

el sofà taronja ha dit...

N'hi han, alguns, però han de canviar molts les coses, i nosaltres "les rites" també tenim molta feina ha fer... fa dies que li dono voltes a un post per parlar de dones i de rites que encara no he començat... hauré d'afenyar-me... aquí tenim tema eh!? petons

Elfreelang ha dit...

Ben dit!

parèntesi ha dit...

Què poden fer les Rites, sofà? (a part de canviar de vorera)...interessant! ja tinc ganes de llegir les teves teories
Elfree...a veure quan xerrem davant d'una tapa de "pini" ;)

el paseante ha dit...

Jo no sóc masclista, porto pocs tatuatges, crido perquè les dones sou sordes (o us feu les sordes), m'agrada el futbol (i què? -és cosa d'homes), no netejo mai el pis perquè la meva germana i la meva mare fan torns (una setmana cadascuna)...

Repeteixo, jo no sóc masclista, però ben contentes que esteu quan us portem la setmanada a casa.

Vaig a veure de quin color em surt l'escopinada aquesta nit. De color rosa segur que no (mariconades les justes -i no tinc res contra els maricons).

PD: Dis-li a la Rita que jo estic solter i amb un munt de mitjons per sargir :-)

parèntesi ha dit...

ja ja ja ...
Per cert, ja ningú sargeix mitjons, de moment.
Li comento a la Rita el teu currículum,
però no tinguis pressa per la resposta, tot i la fama que et precedeix....
ja deus haver sentit allò del gat escaldat oi?
:D

El veí de dalt ha dit...

Mestressa,
necessito un email teu per participar a les HV. Merci.

El veí de dalt ha dit...

Les 12 HV ja estan en marxa. Però crec que no m'has passat cap email teu...I ens caldrà.